12. 05. 14

Vrečke za kruh (2)

Tokrat sem vrečke za kruh podložila z bombažno podlogo. Ene so podložene v natur barvi, druge v beli. Drevo na prvi slikci je "moje drevo" in sem ga sama izrezala in narisala s tekstilnimi barvicami s pomočjo t.i. silhuetne tehnike. Slikca z drevesom je čakala v škatli HDP že veliko časa.
Vrečke lahko uvrstim tudi v oznako "recikliranje", saj so kosi bombaža ostanki metraže prtov, damasta, ki sem jih dobila tudi v okviru exchange menjave ostankov blaga.
Še eno, tretjo grupo vrečk vam pokažem,.. potem pa se lahko domislim še varianto za francosko štruco :), kaj pravite?

DSC_8195

DSC_8196


DSC_8197


DSC_8198DSC_8200





DSC_8199
DSC_8201

DSC_8202

DSC_8205DSC_8203

5 komentarjev:

  1. Super so in komaj čakam še :)! Kar pa se tiče francoske štuce pa zakaj pa ne. Nove ideje so vedno zaželjene :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Drevo si res super narisala. Prva liga! Obe "vrsti" vrečk sta super. Dobro in koristno porabljeni ostanki :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. a se lahko kje te vrečke kupijo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odgovorim na email. Piši mi, najdeš ga desno pod "kontakt".

      Izbriši