20. 11. 11

Trenerke in hlače

V zadnjem času sem se iz revije Ottobre sešila kar nekaj hlač, ki so postale pravi družinski hit. Fant zelo rad nosi trenerkaste hlače z zanimivimi in enostavnimi žepi. Na vetrne podložene hlače, katerih kroj sem prav tako našla v predzadnji številki omenjene revije, pa sem našila še Strelo in Dajsija. Trenerko sem v enakem modelu sešila še za Taveliko, sedaj pa si takšne trenerka hlače želi še Mala.
Vse hlače so iz "recikliranih materialov". Trenerske so iz dveh na zvonec krojenih trenerk, ki jih Mala danes pač ne more nositi, vetrne pa so iz mojih starih kavbojk in trenerke iz časa nosečnosti.

Fantovska kolekija
 Trenerka hlače z malo drugačnimi žepi, ki sem jih sešila za četrtorojeno hčerko prijateljice.

To pa je majčka narejena v t.i. silhuetni tehniki namenjena tretjerojenki prijateljice.

In še majčka na katero sva s Taveliko narisali znak za Svetinje smrti namenjena prijateljici, ki je tako kot T. velika oboževalka Harry Potterja.


Ni komentarjev:

Objavite komentar