29. 8. 11

Kopalniška preproga v 45 minutah

V železnini oz. bolj trgovini s kmečkimi stvarmi, sem našla veliko špolo belega bombaža, v obliki pletenega traku. Le zakaj se to potrebuje? Mogoče kdo ve? Za zavezovanje paradižnikov? V sadjarstvu?

Spomnila sem se podobnega traku, ko sem enkrat sekljala na trakove svoje bombažne majice in si potem spletla brezrokavnik,... v istem hipu me prešine, da mi v kopalnici manjka preproga na katero bi stopile noge izpod tuša.
Ena taka klopka stane nekaj več kot 3 Eur in tako sem se hitro odločila za nakup. Nabaviti sem si morala še največjo možno kvačko t.j. št. 10.
V dobre pol ure sem porabila celo špolo, tako sem morala naslednji dan še enkrat v kmečko trgovino, da sem dokončala preprogo v primerno dolžino.






3 komentarji:

  1. Odlična ideja in preproga je super :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Kmečka trgovina praviš? Bo treba enkrat na oglede :) Luškan in precej poučen blog imaš, grem zdaj hitro preiskat še ostale objave :) Našla sem te preko swapa pri Nadji

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, v bistvu v naši lokalni trgovini, kjer imajo vse sorte stvari,.. zraven so bile vrvice za trto, in razne druge vrvice,.. pa podobne stvari za kmetijstvo...
    Hvala za pohvalo.:-)

    OdgovoriIzbriši