4. 4. 14

Likovni predpasniki


DSC_8519

DSC_8522Prijateljica je izrazila željo, da bi imela rada predpasnik - za slikanje.
Nekaj časa sem se spraševala, le kakšen bi moral biti predpasnik za slikanje.







Delovno sem projektno nalogo poimenovala kar 
"likovni predpasnik". Rešitev je bila na koncu enostavna... likovni predasnik mora biti pač "likovni". Z likovnimi bloki, slikcami in v okvirjih. Šivanje je postalo risanje.
        Nastali so tri predpasniki v devetih slikah, z velikim žepom v osredji likovni enoti :)

DSC_8516DSC_8518DSC_8515DSC_8524


DSC_8523


DSC_8521


DSC_8526


6 komentarjev:

  1. Krasni so! Izbrala si dobre barve in kombinacije blaga, in zdi se mi, da predpasnik za slikanje sploh ne more biti drugačen :) In spet občudujem tvojo natančnost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si s epoigrala za barvami v kavdratkih - žepi pa vsekakor morajo biti veliki :). Verjamem, da je bila prijateljica zelo zadovoljna s tako uporabnim izdelkom!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je uspelo.Všeč mi je ,da nisi pozabila na žepe.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole si pa spet v nulo sešila! Predlagam ti novo ime: ustvarjalni predpasnik. In že dobiš ciljne potrošnike :) Moje hlače bi bile zelo hvaležne...

    OdgovoriIzbriši
  5. O, seveda več kot prijetno zadovoljna s tako krasnim firtuhčkom za slikanje ..ne morem povedat kako lepo se počutim v njem! Objem draga Nitka za srečo - res osrečuješ:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Me veseli, da se lepo počutiš v njem. Lepo ustvarjaj! Hvala za lepe misli, objem tudi tebi, ki deliš svoj mir med nas.

    OdgovoriIzbriši