31. 3. 14

Od aprila do marca

Moje "vezeno" leto.  Pri koncu, naokrog, pred velikim finalom. 
Lepo se je sprehoditi skozi vezene slike in obujati spomine,... kako sem čakala sneg, ... meditirala ob pogledu na aprilski dež in sonce hkrati,... spomnim se novemberske svetlobe, ki je ni bilo,...morja in avgustovske pozne mladosti..., in na koncu nepozabne ledene januarske ptice.
DSC_8281


DSC_8285


Vse štikane slikce nameravam združiti v izdelek, ki bo najverjetne moj letošnji največji ustvarjalni  projekt. Držite pesti, da mi uspe. 

4 komentarji:

  1. Tole pa je bilo dela in matranja učk... Komaj čakam, da pokažeš končni izdelek :)

    OdgovoriIzbriši
  2. vezenje je carsko:) veliko sem prevezla ko sem bila mlada punca....... zdaj pa je obdobje kvackanja:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Veš, da sem čakala te tvoje slike na kupu :-) Komaj čakam, kaj bo nastalo iz njih. Držim pesti, da ti uspe!

    OdgovoriIzbriši
  4. Z veseljem čakam končni izdelek.Že sedaj je čudovito.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši