2. 9. 12

Giveaway št. 1 - (dva v enem - za dva)

Update 2.9.2012 - ...je v igri še do danes, do polnoči.
 
22.08.2012                                     "v rdečih rožah"  in "v rozastem"

...čas za moj prvi bonbonček...
Natančno pred letom dni je bila moja prva objava na tem blogu. In zato je čas za moj prvi giveaway.
Ker pa je pred časom blog dosegel še okroglo številko ogledov - s petimi ciframi :o,  bosta to zato to dva bonbončka :), ki jih bosta zagotovo dobila dve različni osebi...

Torej - bonbončka sta ti dve rožasti  :) torbici. Sešiti v istem kroju z isto notranjo podlogo, z enakim notranjim žepkom. Ena je iz Ikejinega blaga iz nove kolekcije, druga pa je popolnoma reciklirana iz stare obleke in blaga za štramace.
  • Katera vam je ljubša, katero bi imeli? Da ne bom delala prevelike reklame jih imenujmo "v rdečih rožah" in "v rozastem"...čeprav to v bistvu nista,...
  • Zakaj ravno to torbico in zakaj ne mogoče drugo?

Prvi srečnež bo izžreban - bom probala z Randomom ali pa polavtomatsko... a še vedno popolnoma naključno. Drugi - ki je izbral drugo oz. nasprotno torbico, pa bo izbran po mojem ali mogoče našem t.j. otroškem izboru.
Časa imate do predvečera prvega šolskega dne, t.j. do nedelje 2.9.2012 do polnoči.
Rezultati žrebanja pa bodo objavljeni še pred prvimi roditeljskimi sestanki v šoli ali vrtcu :), oz. kmalu.
V žrebanje gredo vsi, ki oddajo komentar k tej objavi in odgovorijo na zgoraj omenjeni kratki vprašanji. Komentarji so moderirani in bodo objavljeni  po moji potrditvi. (niso vidni takoj,.. preverjam jih enkrat ali dvakrat dnevno). Če glasujete kot "anonimni" mi v komentarju pustite vaše ime.








6 komentarjev:

  1. Čestitke ob prvi obletnici. Želim ti še veliko ustvarjalnega zagona in tako lepih izdelkov.

    Torbici sta čudoviti:). Zelo mi je všeč "v rdečih rožah" ..... imam rada žive barve in tudi rože na njej so prav posrečene. Z veseljem bi jo nosila naokoli :).
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. vse pohvale za blog.
    bolj všeč mi je "v rdečeih rožah", ker ima vzorev rož, ki paše k mojemu stilu.
    lp barbara

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke ob obletnici in visokem številu ogledov!!

    Seveda se grebem za torbico - ta rozasto. Nekako mi je bolj v oči padla. Pa še za drugo sta že dve kandidatki....zato ta rozasto:))

    OdgovoriIzbriši
  4. no, da bo rezultat izenačen, sem za rozasto.. :) čudoviti pa sta obe, itak.. čestitke..

    OdgovoriIzbriši
  5. bi rada imela tisto rdečo z rožami -je tako fajn-bi se z njo afnala da si mi jo ti naredila in podarila:)

    zato tisto ker druga izgleda kot bi bila iz sladoleda, iz jutanje halje:) niman namena hoditi z njo v štric:))))

    Ina S
    pokukaj tudi moj blog -sodelovanje

    OdgovoriIzbriši
  6. neee, veeem, da sem late, ampak akvarelske rože so tako lepe, da sem ti to pač morala povedat.

    OdgovoriIzbriši