28. 3. 12

Miss Sovica

Gospodična Sovica je v zadnjem izzivu v Craftalnici osvojila prvo mesto  :) 
Hvala puncam za idejo. Ko sem zagledala Simonine kvačkane kape sem si rekla: Aha, ene kvačkajo take super kape, večina jih v Craftalnici ustvarja čestitke, jaz pa sem še vedno doslej v izzivih sodelovala s torbami. Takoj sem v mislih že imela mini torbico s sovico... , ker pa je bil vzorec starega prta z želodki malo večji, je nastala malo večja torbica, v katero gre kakšna manjša knjigica, čokolada in pingo sok :) Znotraj je podložena z belim blagom, zgoraj pa ima zadrgo ter pas, ki ga je možno krajšati ali daljšati skozi plastično zanko. Sešita je na zalogo, za kakšen rojstni dan puncam, ki hodijo v vrtec. Zasluga za to kako je punca oblečena,  gre moji mlajši hčeri, ki je zanjo narisala skico. Ker pa smo rekle, da gre sovica po nakupih, morava v prihodnje pokazat kaj je nakupila?! Sovica je ekološko osveščena, ...modrih mislih in brihtne glave seveda :), zato bodo njena oblačila prav posebna...Kmalu objavljeno tukaj!






Ni komentarjev:

Objavite komentar