11. 3. 12

Mini torbica s hrčico

Mala hči mi je potarnala, da bi njena zelo dobra prijateljica imela rada hrčka... 
..pa da ji starši ne dovolijo... :( 
Za rojstni dan ji je narisala slikico s hrčico in me prosila, če lahko za slavljenko zašijem še mini torbico. Takšno kot mucke in zajčke, ki sem jih že šivala, je rekla. 
Hrčica je narejena po njeni slikovni predlogi (žal je nisem poslikala).
Mala je bila vesela in slavljenka tudi.


3 komentarji:

  1. Vesela, da sem našla tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Poznano... šivanje po slikovni predlogi :o)
    Všeč mi je tale veseli hrček.

    Obišči moj blog in preberi veselo novico... ali pa ti jo kar izdam... ptica, ki odžene vse skrbi je tvoja. Sporoči mi naslov, da ti jo pošljem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Včeraj, tik preden sem šla spat, sem ugotovila, da sem srečnica zlate ptice, ki odžene vse skrbi. Potem sem tako lepo mirno zaspala. Verjemi, da prav zaradi novice :) Hvala. Se oglasim.

      Izbriši