5. 7. 15

julijski vročinski val in grška solata

Ker je vroče, ne kuhamo.  No, pravzaprav kuhamo improvizirano.  S priboljški (osvežujoča jogurtova poletna torta) in malimi obrokci (domač krompir in pečen piščanec) nas zalaga moja mama.
Sicer pa včeraj tortelini in grška solata, danes frika in grška solata.
Ko sem rekla, da bomo (beri bova) jedla grško solato, je Tamali vprašal: "Kako to misliš, grško solato?" 
"Ja, grško. Tako se reče solati v katerem je bel sir in črne olive."
"Aaaa, samo da ne bomo potem bankrotirali" mi odvrne Tamali  :) in nadaljujeva debato o tem, da zakaj kar naprej po televiziji govorijo o Grčiji in o bankrotu...

Grška solata
  • paradižnik (po mojem bo solata še boljša, ko bodo ti  bolj zreli in mesnati)
  • rdeča paprika
  • zelena paprika
  • kumare
  • rdeča čebula
  • sol
  • malo popra
  • feta beli sir
  • sveži origano 
  • izkoščičene črne olive
  • oljčno olje
  • jabolčni kis



5 komentarjev:

  1. Vse štima, le kisa ne. Tako so mi rekli v Grčiji, in jaz jo delam brez kisa. Kislost da že sam paradižnik.PA Feto praktično celo narežem v solato.
    LP,
    Diana

    OdgovoriIzbriši
  2. poleg tega da je blazno fotogenična izgleda tudi zelo tasty pravi naš tamali.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čakam domači paradižnik, potem bo pa spet tudi pri nas na jedilniku.. :-) Pa upam, da ne bomo bankrotirali. :-)))) Tvoj Tamali je super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Grška solata je itaq zakon. Jaz jo sicer delam z grškim jogurtom/ali pa kar anvadnim če ni tega pri roki tako da spustim olje in kis :). Definitivno eden boljših prigrizkov tekom poletja :).

    OdgovoriIzbriši