2. 11. 14

Štrikan ježek

Letos sem se odločila, da bom (in bomo skupaj s kolegicami iz našega kluba ročnih del) poleg pletenih kvadratov, ki se pletejo dobrodelno v okviru a   Knit a square projekta donirale tudi otroške igračke (Mimogrede, kvadrate za Slovenijo zbira Diana pri Lepemalestvari. Interesentke iz našega posoškega konca, pa se lahko obrnete tudi name in jih bomo potem skupinsko dostavile do Diane, ki jih preda naprej,...do letala za Afriko).

Za moj prvi poskus sem izbrala jesenko živalco. Ljubki ježek je to. In ta ne bo šel ne v Afriko in tudi mala nečakinja bo dobila novega, z drugim imenom. Ta je dobil ime "Hišni" in se je že udomačil pri nas doma. Rad se mečka in fino se mu je valjati po kavču, kot vsem nam v tem post počitniškem vikendu.

Sedaj veste, da bo nastalo še več ježkov. Za Afriko in še kakšnega drugega bolj ali manj velikega otroka.  Navodila zanj sem našla pri tej Čebelici.

DSC_2111


DSC_2116


DSC_2117

5 komentarjev:

  1. Super simpatičen ježek. :-) Meni pa tokrat ne bo uspelo pridružiti se Diani. Morda mi pa uspe seštrikati kakšnega ježka in ga udomačiti. .-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiii,kako simpatični so tile ježki!!!
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Prima, da ste spet zraven!! Ježek je pa super luštkan <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravi mr. simpatikus je tale tvoj ježek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma kaj je tole cartkana igrčka :). Všečkam!

    OdgovoriIzbriši