20. 11. 14

ljubi za vedno

Na teveju so začeli vrteti reklamo, ki se bo gotovo vrtela celo leto,...do konca, saj je že odeta v decembersko, noveletno, pričakovanja polno motiviko.   Kot nekdo, ki imel me bo rad, je naslov pesmi, ki jo prepeva Ditka.
Njen glas je tako samo njen, tako razpoznaven, dotakljiv, čuteč, čudovit.
Spomnila sem se na koncert skupine Dan D, ki sem si ga pred leti v živo ogledala v Križankah. Gostja je bila tudi Ditka.
Zdelo se je, da se bomo potopili v morju, kjer je bila Ditka naša Sirena... kocine so mi šle pokonci in cmok sem imela v grlu. In ga imam danes spet, ko podoživljam spomine. 

... ljubi za vedno...
Ditka in Tokac.
in simfoniki,
in visoki simpatični dirigent, tisti kot pri Siddharti...
in publika kot v transu. Čudovit komad skupine Dan D - Sirena.





1 komentar:

  1. ja res tudi jaz sem opazila reklamo vmes kosem kvackala:)))) res se me je dotaknila in kocine pokonci......lepa pesem ..........:)))

    OdgovoriIzbriši