30. 8. 16

Na koncu počitnic

Današnji predzadnji,  tridesti avgust je za našo familijo pravzaprav kar zadnji počitniški dan. 
Naši dve punci se odpravljata v dijaški dom, kar pomeni da bo v letošnjem šolskem letu doma kar velika sprememba, mnogo večja kot lansko leto, ko je od doma šla starejša hčera. Tamalega že pripravljamo na to, kako ju bo pogrešal, kako bo kar tiho v bajti, ko ne bo ravsa in kričanja za nepotrebne reči. Ma res bo kar čudno.
Nocoj se dogaja veliko pakiranje, jutri sledi velika ekspedicija v Ljubljano. 

Nocoj pa seveda še žrebamo. To sem obljubila v nekaj objavah nazaj, ko je moj blog praznoval že peti rojstni dan. Tamalega vprašam - katero številko izbere - od 1 do 9. Nekaj časa študira in reče: "sedmica". Torej nagrajenka in dobitnica ruksaka na špage je - Anaja - ki je za moj 5. blogerski dan zapisala:
Čestitke! Tvoj svet je poln čudes in zato rada pridem na obisk. Prav občudujem te, tebe in tvojo ustvarjalnost. Potem pa si vzameš čas in vse to deliš z nami. Bravo!

Hvala za čestitke, oglasi se mi na email zapisan desno.

Lep zadnji počitniški dan vam želim!


2 komentarja:

  1. Saj se boš navadila na malo več tišine med tednom. :-) Šolsko leto pa hitro mine. So me kar preplavili spomini...
    Čestitke Anaji, ki bo postala ponosna lastnica rukzaka na špage. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. vav, tantarantantan! v resnici mi je to se povsem nepredstavljivo.
    dekletoma pa zelim vse lepo v beli ljubljani. naj lepo dela zivljenje z njima tudi tu.
    in vsec mi je nered. in zokci z lubenicami.

    OdgovoriIzbriši