26. 5. 16

Mamina torbica

Na to objavo sem kar malo pozabila. Mama že nekaj časa za krajše poti na lepše uporablja novo torbico, ki sem jo sešila že za njen aprilski rojstni dan.
Pred tem je uporabljala eno staro staro torbico, narejeno pred davnimi časi v kvazi patchwork tehniki. Saj ta je bila na začetku še kar lepa in zanimiva, a do danes je ta zbledela in na kratko povedano en velik špot. Zato sem novo trobico zamenjala za tastaro,... ker za prenašat solato in posode od moje do njene hiše bo že dobila novo in tudi za to pač ni več primerna. 

Torbica ima en velik žep na zadrgo v kateri se skriva več žepkov za svinčnik, robčke, kremo za roke in sudoku blokec - to mora bit,.. oba z očetom sta vsak enkrat, eden bolj drugi manj mahnjena na številke v kvadratkih. 
Zunaj je še še en žepek za telefon, znotraj pa še en tak bolj globok žep primeren za zložljiv dežnik ali malo plastenko vode. 
Gotovo ta model torbice ne bo zadnji. Ponovim, ziher.
DSC_9173 


DSC_9171

DSC_9172

DSC_9169

DSC_9167

DSC_9166

DSC_9174

DSC_9163

6 komentarjev:

  1. Čisto na vse si mislila. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je z vsemi žepi za drobnarije. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna. Stavim, da jo bodo vsi spraševali-kje si jo dobla ? Tako kot mene. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tele tovje taške pa res niso kar tako - svetovna je z milijon žepki za vse drobnarije :)

    OdgovoriIzbriši