11. 2. 16

Torbica za na informativca

Naši Tamali (mimogrede, prerasla je 2 leti in pol starejšo sestro) sem obljubila, da ji naredim eno torbico, ki jo bo imela "prav za na informativni dan".
Sprobala sem novi kroj in prav luškana je. Mogoče mi uspe dobiti kakšno takšno fotko, ki bo pokazala kako majhna je torbica na veliki punci, ki zrase 13 centimetrov v letu dni,... težka bo,.. saj veste, kako zgledajo prošnje, apeli, pregovarjanja med materjo in orng najstnico... si pa kar predstavljam, koliko snapchatov bo poslala frendicam, tudi take s torbico in posebej takimi s tihožitji s slikcami v njej :)

DSC_8460


DSC_8461


DSC_8462


DSC_8466


DSC_8476


DSC_8472

3 komentarji:

  1. Ob pogledu na prvo sliko torbice sem pomislila, le kam si skrila živali. :-)) Zelo je lepa. Pridna mama. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav frajerska torbica je.Bravo mami....prepričana sem,da je tudi tvoja najstniška hči navdušena nad njo :)

    OdgovoriIzbriši