29. 11. 15

Venčki

Vikend je minil v znamenju izdelave adventnih venčkov.
V soboto se je pri nas doma zbrala skavtska skupina pod vodstvom naše Tamale, ki so imele za nalogo narediti adventni venček. Prinesle so smrečje, okrasje, vmes so se šle sprehoditi po našem vrtu,.., kjer so baje nabrale cvetove žive meje. Vstop v spodnje prostore mi je bil nedovoljen. Na koncu sem le prišla zraven pogledat izdelek in jim ponudit bezgov sok. Na postrežbo ekipe je Tamala seveda pozabila.
Takega advnentega venčka še nikoli nisem videla. In ko sem ji rekla, da "če je kdo že kdaj videl dvonasdstopni venček", me je Tamala pogledala izpod čela in rekla: "Mama, za nagrado gre...".   :)
Res je. Vod - skavtska skupina, ki bo naredila najlepši venček, bo imel čast, da bo venček ostal v skavtski učilnici, zraven pa dobijo tudi nagrado. Lahko ugibate, čigava ideja je bila adventni venček v dveh nadstopjih?!
S skavtinjami smo debatirali o pomenu adventega venčka in Tamali je vse vedel. Rekel je,  da krog pomeni večno življenje, da mora biti narejen iz materialov, ki "nikoli ne umrejo" - mah, smrečje,.. Še naprej mi je hitel pripovedovati o pomenu vsake svečke in poudaril,  da prvo prižge tata, drugo mama, tretjo in četrto pa otroci.
 Družinski adventni venček  je bil letos v domeni naših moških, tatija in Tamalega. Naredila sta lep venček iz bršljana in Tamali je poskrbel, da ni prišlo do napake pri današnjemu prižiganju prve svečke. 

Tudi sama izdelujem svoj venček. To bo zimski, pričakal bo sneg in bližnje praznike in bo čisto bel. Zimski venček.









3 komentarji:

  1. Takšnega venčka pa tudi še jaz nisem videla:) Skavti smo vedno polni nenavadnih idej:)
    Pa tudi tvoj in družinski je zelo lep... Lep december vam želim:=)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kdo drug, kot tvoja Tamala, si lahko zamisli dvonadstropni venček? :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivi venčki. Otroci so vedno polni drugačnih idej in mi je strašno všeč, kadar lahko gredo preko okvirjev ker skoraj praviloma ustvarijo krasne reči. njihov, pa tudi vaša dva, vsi so lepi. Tvojega pa komaj čakam videt v celoti, ker bo ravno tako drugačen in zato še posebej lep.

    OdgovoriIzbriši