17. 4. 15

Ta teden

...sem bila brez laptopa,


šivala sem nove patchwork bloke
in pospravljala male koščke ostankov blaga.
Probala sem dva kroja za fantovske kratke hlače.
Plela sem z novimi vrtnimi rokavicami,
zalivala vrt,
se gugala na balkonu v viseči mreži
in bila prvič v kratkih rokavih.
Pomila sem največje okno v dnevni sobi
in Dragi je rekel, da ne bo šel slučajno zdaj kdo kar naglih skozi...
Obrnila sem kavč na letno varianto in 
končno sešila daljinc punkt.
Spekla sem  nedeljski kolač sredi tedna,
in pripravila špinačne omlete za večerjo. 
Hčera je rekla, da je bilo na baletni predstavi Labodje jezero zelo lepo
in da je uspešno oddala projektno nalogo, za katero je rabila družinski laptop.
In druga hčera je dobila prvi cvek v življenju.
Malo pada dež in ne bo mi treba zalivat vrta.
Zjutraj ko se peljem v službo opazujem drevesa. Noro zeleno brstijo.
Prvič letos sem slišala kukavico (spet sem bila brez šoldov v žepih).
Na vrtu smo posadili novo drevo.
Vsa familija čaka novega dojenčka.

2 komentarja:

  1. Kako lepo. Bi rekla, da živite kot v pravljici. Ali pa znate, iz tega kar je dano, potegniti najlepše. Pozdrav.
    (komentar je bil mišljen na tem mestu :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravljica je po definiciji pripoved v kateri se dogajajo samo v domišljiji mogoče stvari in v katerih vedno zmaga dobro :) Trudim se, da iz tedna izberem najlepše, najbolj tiste domišljiji blizu stvari, ki pa so se res zgodile. Res je zanimivo kako malo je treba, da poiščeš drobne reči in jih povežeš v pravljico. Poskusi! Srečno.

    OdgovoriIzbriši