10. 9. 13

Baby DIY reči

Zastavice - girlande, so ostale še iz letošnjega januarja, ko sem za sestro sešila girlande v fantovski in punčkasti varianti.

IMG_4161

Iz bombažnih koščkov, ki sem jih kupila preko Etsyja sem sešila etui, v katerega se lahko pospravi cepilna knjižica, osebna izkaznica in podobne osebne reči malega junaka. Sama bi v to posebno mesto pospravila tudi svečke paracetmola proti morebitni vročini malega otročka.
IMG_4158

Žirafica s čudežnimi trakci. Moji otroci so ob božanju takšnih trakcev vedno zadovoljno predli, godrnjali, meditirali...
IMG_4163

Frajerji medvedi z rutko. Potiskani na super lahkem bombažu, ki je kar klical, kaj naj se iz njega sešije.
IMG_4166

Tako rutko, sem enkrat že sešila. Lahko je tudi slinček ali rutka, ki ščiti vrat pred prepihom ali pa kar tako...
IMG_4165

... za špilat frajerja :)
IMG_4164



4 komentarji:

  1. Prav luštne stvari, sploh žirafa je frajerska :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooooo, koliko lepih reči na kupu!
    uau!
    upam, da bo v naši familiji spet kmalu kak dojenček, da bomo kaj šivali v teh dimenzijah.......

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si opremila dojenčka :-) Žirafa mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši